tiistai 5. tammikuuta 2016

Inspiraatio-ongelmia



Tekemämme "Riitaojan piparitalli" :D Löytääkö joku Pekon kuvasta? 


Apua mistä mä tän nyt alotan... D:
Ainakin nyt heti alkuun mun joululahjoista sen verran, että niistä en nyt tee sittenkään erillistä postausta. Jos jotakuta kiinnostaa niin luettelen nyt ainakin suunnilleen kaikki joululahjani:  Singerin ompelukone, punainen laavalamppu, Vampire Knight - mangakirjoja, erilaisia vaatteita, elokuvalippuja, lahjakortti, rahaa, pari hevoskalenteria, peili, shampoo ja hoitoaine pakkaus hiuksille sekä hirveästi karkkia, varsinkin suklaata :D Sain myös veljeni kanssa Sodastream - hiilihapotuslaitteen ja selfietikun sekä pari lahjaa koko perheemme kesken.


Pekko taas sai multa lahjaksi muovisen, mustan blingbling - juuriharjan  (edellisen puisen juuriharjan homehduttua) ja turkinpippuripussin. Muille Riitaojan eläimille annoimme pussillisen porkkanoita.
Pekko "antoi" Litsille lahjaksi pinkin magic brushin tapaisen harjan :D
Sain myös Riitaojalta kivan,  valkoisen T-paidan missä lukee tallin nimi :)


Mutta nyt siis siihen asiaan, mistä mun alunperin olikin tarkoitus puhua. Oon siis
miettinyt, että nyt kun toi joulukalenteri on ohi, niin mistä mä voisin kirjoittaa tänne blogiin? Mun täytyisi ehkä panostaa perus kuulumispostauksiin, sillä niitä ei oo tullut vähään aikaan ja ja oon aika huono kirjoittamaan sellaisia :'D
Yritän ainakin kirjoittaa jotain Pekon liikutuksesta ja koulutuksesta sekä Reykin ratsastustunneista.
Nyt tämän pakkasen vuoksi en tosin edes  tiedä miten liikuttaisin Pekkoa, kun en viitsisi hirveästi hengästyttää sitä. Se nimittäin hengästyy toisinaan aika helposti, kun sillä ei ole mikään kovin hyvä kunto. Tänäänkin, melkein - 20 asteen pakkasella kävin tallilla ainoastaan harjaamassa ja kävelyttämässä sen.


Ehdottakaa kommentteihin, millaisia postauksia mä voisin tehdä, jollain tavalla Pekkoon ja hevosiin liittyen. Mielellään kuitenkaan ei varsinaisia erikoispostauksia (toki niitäkin tulee aina välillä), vaan jotain muuta :)

Millaisia postauksia te haluaisitte lukea? 

6 kommenttia:

  1. Noit peruskuulumispostauksia, My day kuvinaki ois hauska! Sit voisit tehä jonkun postauksen jossa kerrot pekon saannista. :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus! Ja tää uus ulkoasu on tosi nätti, mun mieleen ainakin :3! Ja MyDay ois tosi kiva ja kuulumispostaukset ihan muuten vaan :D!

    VastaaPoista
  3. Jooh, täälläkin -30c pakkasta ollut tänään joten ei hirveästi tallille houkuttele mennä.. Mäkin oon tosi huono kirjottaa näitä perus kuulumispostauksia, mutta kaikkia liikutukseen, Pekon varusteisiin ja muihin tälläsiin olis kiva saada postausta, jos et niitä kovin usein vielä tehny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, totta.
      Haha jotenkin helpottavaa että muillakin on samoja ongelmia :D
      Kiitti ehdotuksista!

      Poista

- Kivat kommentit piristävät aina päivää :)
- Asiallinen kritiikki ja palaute ovat sallittuja.
- Ilkeät kommentit poistetaan!